Drumetie pe Tampa

User Rating: 1.6 (1 votes)

Drumetie pe Tampa Mica, poiana Stechil, Valea cu apa – sambata 16 noiembrie

De data asta am vrut sa aratam ca se pot face excursii chiar langa oras, dar mergand pe poteci inedite.

Ne-am intalnit toti 12 la ora 9:15 la Poarta Schei si am urcat spre saua Tampei pe marcaj dunga albastra si am luat-o la stanga pe poteca Drumul Cavalerilor; inainte de a ajunge la serpentine am facut dreapta pe o poteca foarte putin cunoscuta, care urca in diagonala la Tampa Mica (aici sunt si vestigii ale unui turn al vechii cetati). De la 926 m altitudine am putut admira privelistea spre Schei si o parte a orasului.

Am coborat in sa si am mers pe alta poteca, tot fara marcaj, (aflata cumva in dreapta Drumului Domnilor) pana la Poiana Ograda (ora 13:30) si apoi in Poiana Stechil, unde am mancat (aici existand cateva banci).

Mai departe am ajuns La Bancuta, am mers foarte putin spre Poiana Brasov (pe trriunghi albastru) si am cotit la dreapta pe marginea paraului Valea cu Apa, apoi o portiune a drumului forestier si in sfarsit pe poteca din dreapta (Poteca Domnitelor – o poteca foarte frumoasa) pana la Pietrele lui Solomon (16:30).